Isnin, 21 Februari 2011

*mawaddah 20*:righteous woman^_^

righteous woman

Heart had stopped crying..
When the grim solar rays emanating..
Meeting beautiful shadow Firdausi..
Be a good remembrance of love..
Painting of two souls into one..
Spotlight seconds met you and I
Courteous wise to remind ourselves
Life and death just for Divine


Grasping the promise of love
Meet you without a body
Speak without a voice
Just writings beautiful language
Closer relationship between our
Through to the end
You're my sacrifice DUREN Sanjung
Like a princess in fairyland
Tika my face fatigue life
You give the breath of spirit
Bidder heart

Ahad, 20 Februari 2011

*mawaddah 19*:definitely not a dream

definitely not a dream ..




With my love of beautiful palaces built
I touch a tomb collapses
the light of my life to be eclipsed
Soul can bear the pain

My sowing seeds of true love in my life
I fertilize myself with natural fertilizers and fresh
but why would you be so toxic Pour
you know only the pain that I receive

I have a fairy palace mimipikan therein
I decorate myself with a high fantasy
very beautifully decorated clothing
but eventually the pain I

Jumaat, 18 Februari 2011

*mawaddah 18*:susah puaskan hati orang

Susah puaskan hati orang




Susah betulkan nak puaskan hati orang lain...
buat itu salah..
buat ini salah..
apa yang betul pun tak tahulah..
tapi yang pasti aku dah buat yang terbaik untuk sesuatu benda..
biarlah orang nak kata apa yang penting benda yang aku buat pasti baik untuk diriku..
tapi mengapa orang kadang-kadang tak faham..
mungkin buat-buat tak faham ataupun bodoh..
adakah manusia memang macam tu ea..hahaha..
pening3...

Selasa, 8 Februari 2011

*mawaddah 17*:love is not perfect




CINTA...
bagi aku CINTA ni tak pernah indah..
yang pasti berakhir dengan kedukaan..
Tapi mengapa ramai yang masih ingin merasai nikmat CINTA..
plik bin ajaib..
huhuhu
btwylah kan aku pun x fham..
apa itu CINTA..
so bg aku LOVE IS NOT PERFECT..

*mawaddah 16*:Hidup iNi Rasa Terseksa.



bg aku nak kata tidak bersyukur bukan itu yang dimaksudkan.
Tapi hati ini selalu geram..
tension, mrah dn mcam2 lagi..
wat ini salah wat itu salah..
habis apa yang btul..
haaaa...
Ya Allah bantulah aku..
Aku hanya hambamu yang lemah..

BisMillahhirahmanirahim

Terdapat ralat dalam alat ini
Terdapat ralat dalam alat ini

Daily Calendar